Log på ditKanalValg.dk

Hvis du er helt ny til ditKanalValg.dk, så er her et kort guide til at komme igang med din første kanalafstemning.

  1. Det første du skal gøre er at oprette en afstemning. 
  2. Gå ind på afstemningen og klik dig ind på kanalpakker. Opret her de kanalpakker du ønsker.
  3. Når du har oprettet dine kanalpakker, skal du til at lave din stemmeseddel. Klik på stemmeseddel og tilknyt kanalerne til kanalpakkerne - en efter en. De behøver kun at vælge en kan og angive en pris for hver kanal. Vi har lagt kanallogoerne op.
  4. Opret eventuelt et spørgeskema, som bliver vist, når brugerne indsender en stemmeseddel.
  5. Nu skal du oprette stemmekoder. Stemmekoderne er dem, i skal brevflette med det brev i sender ud til medlemmerne. Klik på "oversigt" og klik på "Tilføj koder" i kassen "Stemmesedler". Angiv det antal koder du vil oprette til afstemningen og tryk på "opret koder".
  6. Tryk så på "Hent koder som CSV". Så downloader du en fil, som du kan bruge til at lave brevfletning i Word. I sit brev til medlemmerne skal du huske at angive hvilken adresse de skal gå ind på. Den står i kassen "Information" på oversigten for en afstemning. 
  7. Print eventuelt den automatisk genererede manuelle stemmeseddel og vedlæg den til din forsendelse for at give medlemmerne mulighed for at stemme manuelt, hvis de ikke har en PC.
Nu er du klar til at afholde dit kanalvalg.
ditKanalValg.dk er udviklet til antenneforeninger for at gøre det nemmere at afholde kanalvalg/afstemninger. Systemet gør det muligt selv at oprette kanalafstemninger og brugerundersøgelser uden vos indblanding. Alle kanaler er oprettet i forvejen og det er nemt at tilknytte kanalerne til stemmesedlen. Resultat af kanalafstemninger og brugerundersøgelser kan hentes som Excel og Pdf filer, så i selv kan arbejde videre med informationen. Kontakt
ditKanalvalg.dk
Nupark 51
7500 Holstebro
Telefon: 70 20 69 98


Dudal Webdesign